*8778

SİZİN ÜÇÜN FAYDALI

Vakansiyalar

Vəzifə Elanın tarixi İş təcrübəsi Əmək haqqı
Mühasibatlıq şöbəsinin Kiçik mütəxəssisi 03 February 2025 400 AZN

İş barədə məlumat

“Meqa Həyat Sığorta” ASC maliyyə sahəsində təcrübə toplamaq istəyən və universiteti yeni bitirmiş şəxslər üçün “Mühasibatlıq” şöbəsində “Kiçik mütəxəssis” vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Namizədə olan tələblər:
• Maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil.
• Microsoft Office proqramları ilə mükəmməl səviyyədə işləmə bacarığı ( xüsusi ilə excel).
• Analitik və riyazi düşünmə və problemləri həll etmə bacarıqları.
• Üstünlükdür: Maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA).
• Stressə davamlılıq, operativlik və qərar qəbul etmə bacarığı.
• İnkişafa meyillilik.
İş şərtləri:
• Əmək müqaviləsi bağlanılır.
• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00 – 17:45, cümə günü 17:00-dək). İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir).
• Məzuniyyət: 30 gün əsas məzuniyyət + qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüququ.
• Tibbi sığorta təminatı.
"Meqa Həyat Sığorta" Təlim Akademiyasında ödənişsiz təlimlərdə iştirak imkanı.
• Əmək haqqı: 400 AZN
• İş yeri: Bakı şəh, Nərimanov r/n, Əhməd Rəcəbli 19A

Zəhmət olmasa, “mövzu” bölməsində “Mühasibatlıq” qeyd etməklə CV-nizi (foto əlavə edilməlidir) [email protected] ünvanına göndərin. Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Biznesin inkişafı şöbəsi Fərdi sığorta bölməsin Mütəxəssisi. 13 January 2025

İş barədə məlumat

Namizədlərə olan tələblər:
• Təhsil: Ali.
• Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50-ci fəsli və İcbari sığortalar haqqında qanun.
• Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
• Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək - arzuolunandır.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
• Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmə bacarığı

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Yeni müştərilərdən gələn sorğuların cavablandırılması
• Sığorta məhsulunun və müştəri haqqında olan informasiyanın və məlumatların müvafiq baza sisteminə daxil edilməsi
• Bütün əməliyyatların mövcud əməliyyat sisteminə işlənilməsinin icra edilməsi;
• Müştəri müraciətlərinin qəbul edilməsi, aidiyyatı struktura (şəxsə) yönləndirilməsi və müraciətin nəticəsinin müştəriyə bildirilməsinin təmin edilməsi;
• Müştərilər tərəfindən ərizə formalarının doldurulmasının təmin edilməsi.
• Yeni müştərilərin cəlbi.
• Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.


Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Fərdi sığorta bölməsinin Mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin.
Müsahibəyə vakansiya tələblərinə cavab verən namizədlər dəvət alacaq.

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.

Online Xidmətlərimizə
Xoş Gəlmisiniz!

ELEKTRON SIĞORTA MÜQAVİLƏSİ

(hüquqi şəxslər VÖEN, digərləri FİN kodu daxil edin)