AZ EN RU

Vakansiyalar

vakansiya
Karyera

İşə qəbul

Meqa Həyat Sığorta Şirkətində mövcud vakant vəzifələrə işçilərin qəbulu müsabiqə yolu ilə aparılır. Şirkətdə vakant vəzifə yarandıqda ona dair elan şirkətin rəsmi internet səhifəsinin Vakansiyalar bölüməsində, həmçinin digər online resurslarda dərc olunur. Elanda müsabiqənin şərtləri, namizədlərə olan tələblər, vəzifə öhdəlikləri və digər məlumatlar açıqlanır. Şirkətə daxil olan hər bir CV vakant vəzifəyə dair tələb olunan meyarlar əsasında ətraflı təhlil edilir və yalnız müvafiq meyarlara uyğun sayılan namizədlər müsahibəyə dəvət olunur.

Kiçik mütəxəssis

Satış şöbəsinin kiçik mütəxəssisi

Sığorta məhsullarının satışı sahəsində təcrübə toplamaq istəyən və universiteti yeni bitirmiş şəxslər üçün “Meqa Həyat Sığorta” ASC-nin Satış şöbəsində “Kiçik mütəxəssis” vəzifəsinə vakansiya elan edilir.

Namizədlərə olan tələblər:

· Təhsil: Ali

· Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığı

· Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili və İngilis dili (arzuolunandır)

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

· Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;

· Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;

· Sığorta şərtləri və təminatı haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında onlara köməklik göstərmək;

· Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunmuş planları yerinə yetirmək.

İş şərtləri:

· Əmək müqaviləsi bağlanılır

· İş vaxtı 09:00 - 18:00

· İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)

· Sabit əmək haqqı sınaq müddətində 300 AZN

· Sınaq müddətindən sonra 400 AZN + rüblük motivasiya

Zəhmət olmasa “mövzü” bölməsində “Satış şöbəsinin kiçik mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi (foto əlavə edilməlidir) cv@megalife.az ünvanına göndərin.

Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Aparıcı mütəxəssis

Partnyorlarla iş bölməsinin aparıcı mütəxəssisi

Namizədlərə olan tələblər:

·         Təhsil: Ali

·         Yaş: 22-35

·         Biznesin inkişafı, satış və ya partnyorlarla iş sahəsində ən azı 1 il təcrübə

·         Ünsiyyət qurma və inandırma bacarığı

·         Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili (əla), ingilis dili (arzuolunandır)

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

·         Mövcud partnyorlarla (banklar, bank olmayan kredit təşkilatları və s.) əlaqələrin möhkəmləndirilməsi, satışlara nəzarət və biznesin artırılması

·         Yeni partnyorlarla görüşlərin keçirilməsi və əməkdaşlığa cəlb edilməsi

·         Partnyorların tələblərini nəzərə alaraq uyğun sığorta məhsullarının təklif edilməsi, sığorta şərtləri və təminatı haqqında məlumatlandırma

·         Partnyor satışları bölməsi üzrə müəyyən olunmuş satış planlarının yerinə yetirilməsi.

 

İş şərtləri:

·         Əmək müqaviləsi bağlanılır

·         İş qrafiki: I-V günlər (09:00-18:00)

·         Şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir

·         Əmək haqqı: 800 AZN + rüblük motivasiya

 

Zəhmət olmasa “mövzü” bölməsində “Partnyorlarla iş bölməsinin aparıcı mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi (foto əlavə edilməlidir) cv@megalife.az ünvanına göndərin. Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Məsul Aktuari

Məsul Aktuari

Namizədlərə olan tələblər:

·         Sığorta sektorunda aktuari kimi ən az 1 il iş təcrübəsi

·         Qanunvericiliklə tələb olunan və qüvvədə olan aktuar şəhadətnaməsi

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

·         Sığorta müqavilələri üzrə qəbul edilmiş öhdəliklərin və onların maliyyə təminatlarının adekvatlığına nəzarət etmək;

·         Sığorta məhsullarının qüvvədə olduğu müddətdə onlar üzrə sığorta ehtiyatlarını hesablamaq;

·         Sığorta portfelinin optimallığına nəzarət etmək, zərərlilik əmsallarını hesablamaq;

·         Statistik məlumatları və sığorta portfelini təhlil etmək;

·         Nəzarət orqanına verilən hesabatları hazırlamaq;

·         Maliyyə sabitliyi və ödəmə qabiliyyəti ilə bağlı sığortaçının gündəlik vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq;

·         Qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hallarda aktuari rəyi hazırlamaq;

·         Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər hesabatları hazırlamaq və təhlillər aparmaq.

İş şərtləri:

·         Əmək müqaviləsi bağlanılır

·         İş qrafiki: I-V günlər (09:00-18:00)

·         Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən ediləcək

Zəhmət olmasa “mövzü” bölməsində “Məsul Aktuari” qeyd etməklə CV-nizi cv@megalife.az ünvanına göndərin.

Mütəxəssis

Korporativ bölmənin mütəxəssisi

Namizədlərə olan tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili və İngilis dili (arzuolunandır)
  • Müştəri xidmətləri və korporativ satış sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Ünsiyyət qurma və inandırmaq bacarığı
  • Təqdimat etmə bacarığı
  • Səlis nitq və özünə əminlik
  • Komandada işləmək bacarığı

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək, mövcud və yeni müştərilərlə görüşlər təşkil etmək, sığorta məhsulları barədə təqdimatlar etmək
  • Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq uyğun olan sığorta məhsullarını təklif etmək
  • Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunmuş planları yerinə yetirmək

İş şərtləri:

  • Əmək müqaviləsi bağlanılır
  • İş vaxtı 09:00 - 18:00
  • 5 günlük iş qrafiki
  • Əmək haqqı – Namizədin bilik və bacarığından asılı olaraq müsahibə əsasında müəyyən edilir
  • Satış həcminə görə bonus və rüblük motivasiya

Zəhmət olmasa “mövzü” bölməsində “Korporativ bölmənin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi (foto əlavə edilməlidir) cv@megalife.az e-mail ünvanına göndərin.

Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.