Вакансии
Vəzifə
Elanın tarixi
İş təcrübəsi
Əmək haqqı
Sığorta və Təkrarsığorta şöbəsi Əməliyyat bölməsinin Əməliyyatçısı
03 December 2025
İş barədə məlumat
Namizədə olan tələblər:
• Təhsil: Ali təhsil.
• Dil bilikləri:Azərbaycan dili (əla), rus və ingilis dili arzuolunandır.
• Microsoft Office proqramları ilə mükəmməl səviyyədə işləmə bacarığı.
• Stressə davamlılıq, operativlik, inkişafa meyillilik.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi kommunikasiya, komandada işləmək bacarığı, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Daxil olan müraciətlərə əsasən sığorta şəhadətnamələrini hazırlamaq;
• Sığorta şəhadətnamələrini proqram təminatına daxil etmək;
• Sığorta şəhadətnaməsinin hazırlanması üçün müştəri barəsində lazımi məlumat və sənədləri əldə etmək;
• Bütün müştərilər tərəfindən ərizə-anket formasının doldurulmasını təmin etmək;
• Sığorta qaydaları və sığorta şəhadətnaməsinin şərtləri ilə bağlı müştərini məlumatlandırmaq;
• Bağlanmış sığorta şəhadətnamələrini müştərilərdən təhvil almaq, qeydiyyatını aparmaq və arxivləşdirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
Zəhmət olmasa, “mövzu” bölməsində “Əməliyyatçı” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.
• Təhsil: Ali təhsil.
• Dil bilikləri:Azərbaycan dili (əla), rus və ingilis dili arzuolunandır.
• Microsoft Office proqramları ilə mükəmməl səviyyədə işləmə bacarığı.
• Stressə davamlılıq, operativlik, inkişafa meyillilik.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi kommunikasiya, komandada işləmək bacarığı, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Daxil olan müraciətlərə əsasən sığorta şəhadətnamələrini hazırlamaq;
• Sığorta şəhadətnamələrini proqram təminatına daxil etmək;
• Sığorta şəhadətnaməsinin hazırlanması üçün müştəri barəsində lazımi məlumat və sənədləri əldə etmək;
• Bütün müştərilər tərəfindən ərizə-anket formasının doldurulmasını təmin etmək;
• Sığorta qaydaları və sığorta şəhadətnaməsinin şərtləri ilə bağlı müştərini məlumatlandırmaq;
• Bağlanmış sığorta şəhadətnamələrini müştərilərdən təhvil almaq, qeydiyyatını aparmaq və arxivləşdirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlara uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
Zəhmət olmasa, “mövzu” bölməsində “Əməliyyatçı” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət alacaq.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Ofis meneceri
13 November 2025
Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi.
500
İş barədə məlumat
Namizədə olan tələblər:
• Təhsil: Ali və ya orta ixtisas təhsili.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, təşkilatçılıq, təşəbbüskarlıq, komandada işləmə qabiliyyəti, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət və məqsədyönümlülük.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili – tam sərbəst, Rus və İngilis dilləri isə arzuolunandır.
• Kompüter bacarıqları: Microsoft Office, Word və Excel proqramlarında iş bacarığı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkət adına ünvanlanmış elektron və kağız sənədləri qeydiyyata almaq və icraçılara təqdim etmək.
• Göndərilən sənədləri qeydiyyata almaq və ünvanlarına göndərilməsini təmin etmək.
• İcrada olan sənədlərin icra vəziyyəti statusuna nəzarət etmək.
• Vaxtı bitmiş sənədlərin arxivləşdirilməsini təmin etmək.
• Daxil olan müraciətlərin qəbulu və həlli.
• Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq və yönləndirmək.
• Ofis ləvazimatlarının sifarişini hazırlamaq və inventarın hərəkətini idarə etmək.
• İclas otağının və cavabdeh olduğu digər iş sahələrini iş üçün hazır vəziyyətdə saxlamaq.
• İşçilərin xidməti görüşlərə dair qeydiyyat jurnalının doldurulmasına nəzarət etmək.
• İşçilər üçün xidməti nəqliyyatı təşkil etmək və prosesin aylıq elektron hesabat cədvəlini aparmaq.
• Vəzifə təlimatına uyğun digər işləri icra etmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: Namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq 500 manatdan başlayır (vergilər nəzərə alınmaqla).
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Tibbi sığorta təminatı.
• İllik məzuniyyət hüququ: 30 gün və qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüququndan istifadə.
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin.
Müsahibəyə vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər dəvət olunacaqdır.
• Təhsil: Ali və ya orta ixtisas təhsili.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, təşkilatçılıq, təşəbbüskarlıq, komandada işləmə qabiliyyəti, intizamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyət və məqsədyönümlülük.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili – tam sərbəst, Rus və İngilis dilləri isə arzuolunandır.
• Kompüter bacarıqları: Microsoft Office, Word və Excel proqramlarında iş bacarığı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkət adına ünvanlanmış elektron və kağız sənədləri qeydiyyata almaq və icraçılara təqdim etmək.
• Göndərilən sənədləri qeydiyyata almaq və ünvanlarına göndərilməsini təmin etmək.
• İcrada olan sənədlərin icra vəziyyəti statusuna nəzarət etmək.
• Vaxtı bitmiş sənədlərin arxivləşdirilməsini təmin etmək.
• Daxil olan müraciətlərin qəbulu və həlli.
• Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq və yönləndirmək.
• Ofis ləvazimatlarının sifarişini hazırlamaq və inventarın hərəkətini idarə etmək.
• İclas otağının və cavabdeh olduğu digər iş sahələrini iş üçün hazır vəziyyətdə saxlamaq.
• İşçilərin xidməti görüşlərə dair qeydiyyat jurnalının doldurulmasına nəzarət etmək.
• İşçilər üçün xidməti nəqliyyatı təşkil etmək və prosesin aylıq elektron hesabat cədvəlini aparmaq.
• Vəzifə təlimatına uyğun digər işləri icra etmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: Namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq 500 manatdan başlayır (vergilər nəzərə alınmaqla).
• İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi saat 09:00-dan 18:00-dək, cümə günü saat 17:00-dək.
• Tibbi sığorta təminatı.
• İllik məzuniyyət hüququ: 30 gün və qanunvericiliyə uyğun əlavə məzuniyyət hüququndan istifadə.
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin.
Müsahibəyə vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər dəvət olunacaqdır.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.


